Biz gönüllük esasıyla çeşitli oyunlara çeviri ve yama yapan bir ekibiz bütün çalışmalarımız toplum içindir.
KarBon Fansub herhangi bir kişi, kuruluş veya benzeri bir firmaya bağlı değildir içeriklerinde Türkçeye çevirilen fotoğraflar ve diyaloglar dışında söz konusu eserlerde herhangibi bir hak iddia etmemektedir.
Din, kültür, ırk, yaş, cinsiyet, siyasi görüş farketmeksizin(Atatürk düşmanları hariç) herkesi sunucumuzda ve aramızda görmekten mutluluk duyarız.
İçeriklerimizin tamamı sadece başka yapımcıların eserlerinin ülkemizde de oynanabilmesi için yapılmaktadır.
Ekip üyelerimiz bizim dostumuzdur ekibin eğer bir gün ekibin parçası olursanız amacımız sizin de kendinizi geliştirmeniz ve çalışkan olmanızdır.
KarBon Fansub tarafından yapılan çevirileri ve fotoğrafları gönlünüzce üstüne hak iddia etmeden kullanma özgürlüğüne sahipsiniz.
Fansub'umuz tarafından üretilen özgün çeviri ve düzenleme içerikleri Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 (CC BY-NC 4.0) lisansı kapsamında paylaşılmaktadır.
Sitenin ve projelerin yöneticisi olarak hakkımızda yazısını şu sözlerle kapatmak istedim...
Alttaki KarBon'un yazdığı yazının amk.
Amatör bir şekilde götümüzü yırtarak çeviri yapıyoruz ve çok sıcak bir ortamımız var. Herkesi ortamımızda görmeyi çok istiyoruz. Büyük küçük, yaş, dil, ırk ayrımı yapmadan birbirimizi kucaklıyoruz.
Aynı zamanda seslendirme, dublaj, YouTube vb. işlerle de uğraşıyoruz. Her zaman Discord’umuzda geceleri toplanıp sohbet ediyor, muhabbet ediyor ve oyunlar oynuyoruz.
Abi daha ne diyim, bizim hakkımızda bir şey yok (boş kalmasın diye Shilller beni zorladı). Çeviri yapsanız da yapmasanız da Discord’umuza gelin, takılalım.
Azra’ya çok aşığım - By KarBon. Ekibe gelirseniz Shilller beye tapmak zorunda değilsiniz, onu aşağılayın (Shiller’ın amk). Hepinizi çok seviyoruz. Oyunlarımızı oynayın.
Azra sevmiyomuş oyunlarımızı… pardon seviyomuş. Hepinizi hâlâ çok seviyoruz, Discord’a falan gelin işte. Ne diyeceğimi valla bilmiyorum, gelin işte aq.
Divilethion oynayın, Uttuki çok çalıştı. Tcoaar oynamayın sevmiyom valla. Klinik Deney oynayın, Shilller yaptı. No Good Noelle oynayın, ben yaptım (Karbon).
Azra bi şey yapmadı. Korsanmaid’in burdan… Hakkımızda kısmı bu kadardı. Hakkımız varsa helal olsun.
-KarBon Sama